دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ Tanbe10 به نام نگو دیره

 


نگو دیره نه
هنوزم میشه رفت
جلو و رسید اون بالاها
هر جا كه باشم
هر جا كه برم
یادم نمیره هیچ وقت اومدم از كجا

یادم نمیره خرداد یك سه هشت سه
كلماتم كار داشت تا تكست رپ شه
پا خودكار و ورق تا نصفه شب شعر
گفتن ذوق زده مثل بچه
آره كسی نمیگرفت منو تحویل اصلا
میگفتم آلفا ، میگفت نشنیدم من
بعد همه چیز شدش زیر و رو
سراغمو میگرفتن دائم این و اون
آره یه بیت یه میك كه این همه
منتظر كه بشینه این صدا به دل جمعیت
حالا جدیدا كم میگم
چون كه مهم نیست كمیت
ولی بدون خیلی برام زحمت داشت
تا رسیدم به اینجایی كه الان هستم داش
یه ستاره نو میبینم نگو دیده نمیشه
اون ستاره خود تویی نگو دیره نمیشه

كسی نتونست بین من و تو مرز فرض كنه
نوشتم از اتفاقاتی كه مغز نقض كنه
زندگی یه نواخته خستت كنه
میخوای در بری ولی بستس دورت ، آآ
مستقر تو عمق زمینیم باز
مستمر ما قفل همینیم
یعنی موزیك كلمه بیاد رو بیت
پرده ها رو كنار بزنی و بیای تو دید
خب زندگی رنگ عوض میكنه مث كانورس پام
من جغد شبام خوابش میكنم با قصه هام
با این قصه ها قلبایی كه شكافت
امید دادن به دلی كه عادت كرده بود به باخت
حرفی كه شد فریاد ، ذهنی كه نبرد از یاد
دردی كه تزریق شد تو رگ ابیات
یه فكر سنگینم یه مغز لبریزم
غرق باتلاق شم هم نمیمیره انگیزم

نگو دیره نه
هنوزم میشه رفت
جلو و رسید اون بالاها
هر جا كه باشم
هر جا كه برم
یادم نمیره هیچ وقت اومدم از كجا

یادم نمیره هیچ وقت من شروع كارو
وقتی نمیشناختی هنوز ما و گروه ما رو
وقتی كسی هنوز هیپ هاپو اینجا ندیده بود
وقتی كه میكروفون با خیابونا غریبه بود
وقتی موزیكمون چیزی به اسم زیرزمین نداشت
زمینو كندیم و زدیم یه زیرزمین براش
یه كم توپاكو قاطی كردیم تو راك و
دشمنا رو دونه دونه فرستادیم تو خاك و
همیشه رو پای خودم همیشه یه تن به 10 بودم
و از سختیای كارم هیچ وقت خسته نبودم
از دره شروع شد كه الان رو قلم
سكه ها رو یكی یكی ریختم تو قلك
آره رضا میدونه همون موتی شیش سال پیشه
یادشم نمیره كی بوده تا بیست سال دیگه
نگو دیر شده همه چی یه شروعی داره
خورشید كه تو روز اون بالاس هم یه طلوعی داره
پس هیچ وقت ...

نگو دیره نه
نگو دیره نه
نگو دیره نه
هنوزم میشه رفت
اون بالاها
هر جا كه باشم
هر جا كه برم
یادم نمیره هیچ وقت اومدم از كجا

هه هه ، آره من یه دكترم
كه حرف پاس میدم زیاده فسفرم
یه چیزی تومه میره جلو مانع نیست
میدونم كه به دنیا اومدم من واسه چی
آآآ ، نگو دیره دیگه زندگیمه كیك زیر باس
عمو ویده شیره مخ من یه ایده میده باز
آره بیماری گرایشم سادیسمه
زندگیمو ساختم از رو ملودی با ریتمش
چار و چار ، دو و چار و سه و شیش
واسه همینه كه یهویی میره شعر و بیت
رو هم یه تی بی 10 اومد یه ایده سینك رو مغز
دیوونه ایم و میدونیم مثل ما نیست تو رپ
ولی یادمه شروع كردم با میك تستی
حرفامو دود كردم و ریه تركید
بیا سمت من غرب شهر سر بزن
یه دیوونه اینجاس با تیم ملیش

نگو دیره نه
هنوزم میشه رفت
جلو و رسید اون بالاها
هر جا كه باشم
هر جا كه برم
یادم نمیره هیچ وقت اومدم از كجا


تن به 10 ... همممم ... میشناسی ما رو ...

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com